طرح توجیهی تولید غذای کودک
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 510
    بازدید دیروز : 1724
    بازدید هفته : 5238
    بازدید ماه : 5140
    بازدید کل : 290191
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

طرح توجیهی تولید غذای کودک



طرح توجیهی تولید غذای کودک

چکیده: هدف از انجام اين بررسي ، مطالعه و امکان سنجي احداث واحد توليد غذاي کودک ( شير سويا) است . در اين بررسي بازار فروش، واردات و صادرات ، واحد هاي فعال و در دست احداث , منابع تامين مواد اوليه و کليه ماشين الات و ساير امکانات مورد نياز براي احداث واحد به تفصيل شرح داده شده است. طبق بررسي انجام شده احداث چنين واحدي نياز به سرمايه ثابتي حدود 800 ميليون تومان دارد و سرمايه در گردش مورد نياز برابر 80 ميليون تومان و کا هزينه هاي توليدي سالانه برابر 250 ميليون تومان است. سرمايه گذاري اوليه طرح ظرف مدت 6 ماه برگشت مي يابد . احداث واحد در استان هايي نظير تهران، قزوين و مرکزي از مزيت نسبي برخوردار است.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 54

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی تولید غذای کودک, دانلود طرح توجیهی, تولید غذای کودک, روش تولید غذای کودک, طرح تولید غذای کودک, دانلود پروژه کارآفرینی تولید غذای کودک, دانلود طرح توجیهی تولید غذای نوزاد, روش تولید غذای نوزاد, طرح تولید غذای نوزاد, ,
تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392 | |

طرح توجیهی عرقیات معطر



طرح توجیهی عرقیات معطر

چکیده: نظام صنعت نوشابه سازي در ايران بر اساس نفوذ شرکتهاي توليد عصاره و کارتلهاي بزرگ و پر توان نوشابه سازي شکل گيري شده است . اين محصول که يکي از نشانه هاي نفوذ غرب در کليه شئون اجتماعي و اقتصادي ما بوده است متاسفانه توانسته است با کوشش نمايندگان داخلي اين کمپاني ها جايگزين نوشا به هاي مقوي محلي شده تا جائي که در پاره اي از خانواده ها جزء لاينکف غذاي روزانه و جيره غذايي افراد قرار گرفته است . واقعيت آن است که توليدات اين صنعت نه تنها مفيد نيست بلکه چه از نظر جسماني و چه از نظر اقتصادي و ملي داراي مضراتي است که اغلب به آنها واقف مي باشند . در حالي که از قديم الايام از گياهان معطر ،گلها وميوه هاي محصول همين مرز وبوم عصاره ها ونوشابه هائي تهيه گرديده و صدها سال است مورد مصرف مردم قرار گرفته است که نه تنها داراي ضرر وزيان نيست بلکه هم از نظر طعم وبو هم از نظر تقويت روحي و جسمي داراي مزاياي زيادي است . عرقيات حاصله از گيا هان وميوه جات که موضوع بحث اين طرح بوده وبراي سرمايه گذاري در توليد آن به روش صنعتي بجاي روش سنتي پيشنها داتي عرضه گرديده است از جمله اين نوشابه ها است که امروزه جهان به فايده آن پي برده به طوريکه مصرف مواد اوليه آن چه به صورت دانه ، ميوه وسبزينه وچه به صورت عصاره وعرقيات ميرود که جاي خود را به طور جدي در سراسر نقاط جهان باز نمايد. اميد است که طرح حاضر مورد توجه سرمايه داران و علا قه مندان به سرمايه گذاري قرار گرفته زمينه فعاليت براي توليد اينگونه محصولات همه ساله زيادتر گرديده تا جائيکه بتواند عرقيات نيز مانند گلاب يکي از اقلام قابل توجه صادراتي گردد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 42

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: علوم پایه، طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی عرقیات معطر, دانلود طرح توجیهی, طرح تولید عرقیات معطر, روش تولید عرقیات معطر, طرح توجیهی عرقیات معطر, دانلود پروژه کارآفرینی تولید عرقیات معطر, ,
تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392 | |

طرح توجیهی غلات حجیم شده



طرح توجیهی غلات حجیم شده

چکیده: بطور کلی فرآورده های حجیم شده را می توان از بیشتر غلات مانند گندم، جو، برنج و ذرت تولید کرد که به اشکال گوناگون مانند ورقه ای، پولکی یا دانه کامل حجیم شده به بازار عرضه می شوند. از ذرت بیشتر از ساير غلات برای تولید فرآورده های حجیم استفاده می شود.

بر اساس تعاريف استانداردهای ملی، غلات حجيم شده عبارتند از بلغور و آرد غلات كه به وسيله دستگاه اكسترودر، تحت دما و فشار بالا، حجيم و پخته شده و سپس پوشش و طعم داده شده باشند. مايعات شکلاتی، ميوه ای يا انواع طعم های ديگر ميتواند به عنوان ماده پرکننده يا مغزی در اين محصولات تزريق شود يا به عنوان روکش دهنده روی اين محصولات را پوشانده و طعم های متنوعی ايجاد کنند. انواع ديگری از غلات حجيم نيز وجود دارند که بر پايه دانه غلات تهيه ميشوند. در اين روش دانه های گندم، ذرت يا برنج تحت شرايط انفجاری ويژه ای حجيم شده و سپس از ترکيباتی مانند عسل، کاکائو يا مواد مشابه به عنوان روکش دهنده برای آنها استفاده ميشود.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 50

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی غلات حجیم شده, دانلود طرح توجیهی, غلات حجیم شده, دانلود طرح تولید غلات حجیم شده, طرح تولید غلات حجیم شده, تولید غلات حجیم شده,
تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392 | |

طرح توجیهی بسته بندی ماست پاستوریزه



طرح توجیهی بسته بندی ماست پاستوریزه

این فایل طرح بسیار کامل با عنوان بسته بندی ماست پاستوریزه میباشد . و در یک فایل word برای شما آماده شده است که قابل تغییر میباشد.

چکیده: نياز روزافزون جمعيت رو به رشد شهر به مواد غذايي ،رشدي جهشي را در صنايع غذايي ايجاب مي نمايد. شير، يكي از مهم ترين موادخوراكي مورد استفاده بشر است. شير با دارا بودن مقدار زيادي پروتئين ، ويتامين ،كلسيم ،ساير مواد معدني و نيز حدود 750 كيلوكالري انر‍ژي درهر ليتر مي تواند سهم عمده اي در سلامت و سبد غذايي افراد جامعه داشته باشد. دراين ميان نكته مهم استفاده از روش هايي براي حفظ بهداشت و سلامت شير از محل توليد تا مصرف نهايي آن است به طوري كه ضمن جلوگيري از فساد شير ،ازسرايت بيماري هاي مشترك انسان و دام نيز به مصرف كنندگان پيشگيري شود. يكي از كهن ترين اين روش ها تهيه ماست از شيراست . هدف ما از ارائه اين طرح خريد و تبديل شير خام به ماست پاستونريزه است كه علاوه براينكه نقش بسزائي در حفظ سلامت شير توليدي واحدهاي دامداري دارد داراي توجيه اقتصادي مناسبي نيز مي باشد و همچنين زمينه اشتغال نيروهاي ماهر و نيمه ماهر را فراهم مي آورد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 30

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجیهی بسته بندی ماست پاستوریزه, دانلود طرح توجیهی بسته بندی ماست پاستوریزه, دانلود طرح توجیهی, بسته بندی ماست پاستوریزه, طرح توجیهی, پروژه کارآفرینی بسته بندی ماست پاستوریزه, روش تولید ماست پاستوریزه, بسته بندی ماست, ماست پاستوریزه,
تاريخ : جمعه 10 خرداد 1392 | |

طرح توجیهی تولید بسکوییت



طرح توجیهی تولید بسکوییت

این فایل طرح بسیار کامل با عنوان تولید بیسکوییت میباشد . و در یک فایل word برای شما آماده شده است که قابل تغییر میباشد .

چکیده: ایجاد صنایع غذایی وتبدیلی در کشورهای درحال توسعه موجب چند برابر شدن ارزش افزوده محصولات کشاورزی است . ارزان بودن مواد خام , ارزبری کم ، نیروی کار ارزان و نیاز به سرمایه کم همگی ازجمله عواملی است که ایجاد صنایع تبدیلی توجیه پذیر می نماید و موجب چند برابر شدن ارزش افزوده محصولات کشاورزی می شود. ساختار اقتصادی ایران بگونه ای است که بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی همواره از جایگاه ویژه ای در فرآیند توسعه اقتصاد ، اجتماعی وسیاسی کشور برخودار بوده است . امکانات بلقوه ، وسعت اراضی قابل کشت ، تنوع اقلیم ، سهم قابل توجه جمعیت واشتغال درمناطق روستایی ، معیارهای برتری اقتصادی ازجمله برتری بسبی سرمایه گذاری دراین بخش و ارزش سرمایه داری ها و ساختار اقتصادی تولید و محرومیت زدایی استعداد این سرزمین را باری توسعه و رشد کشاورزی وراه اندازه صنایع تبدیل و غذایی توجه می کند.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 28

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید بسکوییت, دانلود طرح توجیهی تولید بسکوییت, دانلود طرح توجیهی, تولید بسکوییت, پروژه کارآفرینی تولید بسکوییت, روش تولید بیسکوئیت, تولید بیسکوئیت, طرح تولید بیسکوئیت, طرح توجیهی, بیسکوییت,
تاريخ : جمعه 10 خرداد 1392 | |

طرح توجیهی تولید روغن سبوس برنج



طرح توجیهی تولید روغن سبوس برنج

چکیده: روغن سبوس برنج (Rice Bran Oil) محصولی شگفت‌انگیز است که از پوسته خارجی و قهوه‌ای رنگ برنج که متفاوت از شلتوک است تهیه می‌شود. تنها 8 درصد از مقدار برنج آسیاب نشده را پوسته یا سبوس تشکیل می‌دهد، اما همین مقدار حاوی 15 تا 20 درصد روغن است. سایر اجزا تشکیل دهنده آن اسید اولئیک به مقدار 40 تا 50 درصد و 29 تا 40 درصد اسید اشباع شده می باشد که در جای خود بسیار با اهمیت هستند. روغن سبوس برنج محصول جدیدی است که چند سالی است وارد بازار شده و در سبد غذایی خانوار جایگاه خود را کم کم پیدا کرده است. روغن سبوس برنج شامل دو نوع خام و خوراکی است. روغن سبوس برنج خام مهمترین روغن در صنایع صابون سازی است. این ماده توسط حرارت دادن سبوس تازه بدست می آید. اين روغن به جهت اثرات دارويي مثبت از جمله كاهش كلسترول و چربي خون، غذاي سلامتي و روغن قلب ناميده مي‌شود. مصرف روغن سبوس از تجمع پلاكتها در خون در نتيجه امراض قلبي/ عروقي جلوگيري مي‌كند. در طرح ارائه شده

  • - خواص شگفت انگیز تغذیه ای روغن سبوس برنج
  • - کاربردهای تغذیه ای روغن سبوس برنج
  • - روش و مراحل تولید، لیست تجهیزات و ماشین آلات
  • - تجزيه و تحليل هزينه ها و ...

برای تولید 5 تن روغن سبوس برنج در روز، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.

 

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 7

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: علوم پایه، طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید روغن سبوس برنج, دانلود طرح توجیهی, دانلود طرح توجیهی تولید روغن سبوس برنج, طرح توجیهی, طرح توجیهی تولید روغن سبوس برنج, پروژه کارآفرینی تولید روغن سبوس برنج, روش تولید روغن سبوس برنج,
تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392 | |

طرح توجیهی تولید ساخارین ( شکر مصنوعی )



طرح توجیهی تولید ساخارین ( شکر مصنوعی )

ساخارین مهمترین ماده شیرین سنتتیک میباشد. این ماده بصورت پودری سفید و بلورین است که 550 برابر شیرین تر از ساکاروز (شکرمعمولی) است. این ماده بطور گسترده در صنایع دارویی و مواد غذایی رژیمی کاربرد دارد. اين شيرين كننده بصورت پودر يا قرص عرضه مي‌گردد و در جهان توسط بيماران زيادي مصرف مي شود. بيش از چهل و پنج سال است كه اين شيرين كننده كشف و به شكلهاي مختلف توليد و در اختيار بيماران ديابتي و يا رژيمي قرار گرفته است.

عده اي بر اين باورند كه مصرف ساخارين باعث سرطان مي شود ولی کارشناسان آمریکایی در جدیدترین گزارشات خود تاکید کردند که قند ساخارین تهدیدی برای سلامتی نیست و ضرر ندارد.

ساخارین بطور وسیع در موارد زیر مورد استفاده قرار میگیرد:

  • 1- صنایع تولید دارو
  • 2- نوشابه های بدون قند و رژیمی
  • 3- صنایع غذایی و قنادی
  • 4- رژیم غذایی بیماران دیابتی

در طرح ارائه شده فرایند کامل تولید ساخارین بهمراه دیاگرام فرایند تشریح شده است. همچنین لیست تجهیزات اصلی مورد نیاز، برآورد اقتصادی ، سودهی اجرای طرح و ... ارائه شده است.

 

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 6

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: علوم پایه، طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید ساخارین شکر مصنوعی, دانلود طرح توجیهی, تولید ساخارین, روش تولید شکر مصنوعی, طرح توجیهی تولید ساخارین , طرح توجیهی تولید شکر مصنوعی,
تاريخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392 | |

طرح توجيه فنی، مالی و اقتصادی توليـد و بسته بندی سس مايونز



طرح توجيه فنی، مالی و اقتصادی توليـد و بسته بندی سس مايونز

چکیده: موارد استفاده سس مايونز در تهيه انواع ساندويچ، سالادهاي فصل، سالاد الويه و ... و نيز همراه با ساير غذاها ، تقاضاي مصرف اين ماده غذايي را به سطح بالايي ارتقا داده است، كه اين مطلب مؤيد توجيه اقتصادي اجراي اين طرح ميباشد ضمن اينكه با اجراي اين طرح ، ميتوان بستر مناسبي را براي اشتغال نيروهاي ماهر و نيمه ماهر فراهم آورد كه با توجه به ماهيت صنايع غذايي بانوان ميتوانند سهم بسزايي در آن داشته باشند.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003 - 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 17

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجيه فنی, طرح توجیهی مالی و اقتصادی توليـد و بسته بندی سس مايونز, طرح توجیهی تولید سس مایونز, دانلود طرح توجیهی تولید سس مایونز, دانلود طرح توجیهی,
تاريخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 | |

طرح توجیهی بسته بندي چاي تي بگ



طرح توجیهی بسته بندي چاي تي بگ

چکیده: از نظر كاشت و مصرف چای، چيـن اولين محلی است كه اين گياه در آنجا كاشته شده و به مصرف رسيده است . از اين كشور ، چای به ساير نقاط عالم برده شده است و در مجموع كاشت چای شروع شده و به طرف سواحل اقيانوس آرام و پس از آن از طرف جنوب و غرب كاشت چای توسعه يافته و هندوستان و هند و چين و جزاير اندونزی رسيده است . به هر حال چای از هر نقطه ای كه شيوع و ترويجش آغاز گرديده باشد يك نكته روشن و مسلم را در فلسفه وجود خود گنجانده است و آن اين كه به عنوان آشاميدنی اساسی مطرح و برای رفع تشنگي و خستگی و راحتی خاطر و اعصاب مفيد است.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 15

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی, دانلود طرح توجیهی بسته بندي چاي تي بگ, طرح توجیهی, طرح توجیهی بسته بندي چاي تي بگ, دانلود طرح توجیهی بسته بندی چای,
تاريخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1392 | |

طرح توجیهی کارخانه شکلات و تافی



پروژه کارآفرینی: احداث و راه اندازی كارخانه‌ تولید شكلات و تافي

این پروژه ، می‌تواند مهارت‌های مورد نیاز را به صورت نسبی از نظر عملی و نظری در زمینه ی تولید شکلات و تافی را در خواننده ایجاد کند . و همچنین این طرح راه اندازی یک کار عملی به صورت ساده و محدود نشان میدهد . همچنین می‌توان با مشخصات مواد اوليه ، قيمت و محل تامين آنها و ماشين‌آلات و تجهيزات مشخصات ماشين‌آلات حمل و نقل و تاسيسات برآورد زمين، ساختمانها و محوطه ‌سازي، انرژي مصرفي (‌آب، برق و سوخت )‌ نيروي انساني مورد نياز استهلاك ساليانه و تعمير و نگهداري در مورد راه اندازی این کارخانه آشنا شد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 28

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی کارخانه شکلات و تافی, طرح توجیهی کارخانه شکلات, دانلود طرح توجيهي رايگان, پروژه كارآفريني احداث كارخانه توليد تافي و شكلات,
تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 | |

دانلود طرح توجیهی تولید آبلیمو



چکیده طرح: این طرح در صورتی که با کیفیت استاندارد و به روش های صحیح انجام گیرد می تواند در بازار به یک محصول پرطرفدار در میان سایر محصولات دیگر کارخانجات تبدیل شود ، زیرا در بازار کنونی بسیاری از محصولات آبلیمویی از کیفیت و مرغوبیت کافی برخوردار نیستند ، و با توجه به وجود محصولات آبلیمو های تقلبی در بازار می توان با تولید محصول این طرح به روش صحیح و در نتیجه کیفیت عالی ، در بازار جایی را برای خود اختصاص دهد .

گاها شاهد توقیف و بسته شدن کارخانجاتی نظیر کارخانه "شهد کرمان" که دست به اقدام تولید آبلیمو بدون استفاده از لیمو زده بود و تنها با استفاده از اسیدهای مصنوعی و صنعتی، آبلیمو های تقلبی را به بازار عرضه می نمود ، بوده ایم.لذا در صورتی که طرح تولید و بسته بندی آبلیمو را با استفاده از دستگاهها و روش های استاندارد و صحیح و بهداشتی به مرحله عمل برسانیم می توان در بازار با دیگر کارخانجات تویلد این محصول رقابت کرد.

 

پروژه ای کامل جهت اخذ تسهیلات بانکی و ارائه دانشجویی با قیمتی مناسب

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 27

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی تولید آبلیمو, طرح توجیهی تولید آبلیمو, پروژه کارآفرینی تولید آبلیمو, تولید آب لیمو, تولید و بسته بندی آبلیمو, طرح توجیهی,
تاريخ : جمعه 6 ارديبهشت 1392 | |

طرح توجيهي توليد روغن زنجبیل



چکیده طرح: روغن زنجبیل از ریشه زنجبیل تازه بدست می‌آید و طعم تند و سوزان آن مربوط به وجود ترکیبی به نام Gingerol است و بیشتر خواص مفید زنجبیل به خاطر وجود این ترکیب است. روغن زنجبیل علاوه بر خواص دارویی منحصر بفرد ویژه ای که در درمان بسیاری از بیماریها دارد، در تهیه انواع مواد غذایی و نوشیدنی نیز استفاده میشود. در طرح ارائه شده به خصوصیات، کاربرد و موارد مصرف زنجبیل اشاره شده است. تقاضای مصرف این محصول با ارزش، با توجه به خواص منحصر بفرد آن بسیار زیاد است، در حالی که عرضه آن بسیار کم و خلا زیادی بین عرضه و تقاضای آن وجود دارد. لذا ایجاد واحدهای جدید تولیدی ضروری و بسیار با صرفه بنظر میرسد. در این طرح علاوه بر تجزیه و تحلیل کامل هزینه ها، روشهای مختلف استخراج روغن زنجبیل ارائه و تجارتی ترین روش (با ذکر کامل جزئیات عملیاتی که در افزایش راندمان استخراج موثرند) بهمراه تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز، بطور کامل تشریح شده است.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 6

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، کشاورزی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجيهي, دانلود طرح توجيهي توليد روغن زنجبیل, طرح توجيهي, طرح توجيهي توليد روغن زنجبیل, روغن زنجبیل, پروژه کارآفرینی تولید روغن زنجبیل,
تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 | |

طرح توجیهی بسته بندی لوبیا



چکیده: بسته بندی به عنوان یک ابزار کار آمد سالهاست که مورد نظر کارشناسان علم بازاریابی قرار گرفته است . استفاده از انواع مختلف بسته بندی ضمن اینکه قابلیت نگهداری بهتری را به کالا می بخشد در کسب بالاتری از بازار برای کالای مورد نظر نیزموثر است . نظریه پردازان بازاریابی ، دو نقش مهم برای بسته بندی متصور هستند که عبارتند از نقش Protective و نقش Promotive . چنانکه از واژه به کار گرفته شده برای این نقش ها نیز بر می آید نقش نخست به وجه نگهداری و دوام حاصل از بسته بندی و نقش دوم به جنبه آگاهی دهنده و پیش برنده بسته بندی اشاره دارد.

پروژه کامل بسته بندی لوبیا امکان سنجی و محاسبات کامل

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 27

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، کشاورزی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی, دانلود طرح توجیهی بسته بندی لوبیا, طرح توجیهی, طرح توجیهی بسته بندی لوبیا, پروژه کارآفرینی بسته بندی لوبیا, بسته بندی لوبیا,
تاريخ : شنبه 31 فروردين 1392 | |

بانک پروژه و پایان نامه دانشجویی



 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: برق و الکترونیک، آزمون استخدامی، آموزشی، کنکور، علوم پایه، مخابرات، گزارش کارآموزی، مقاله، جزوه، تجارت و اقتصاد، کتاب، طرح توجیهی، پروژه، نمونه سوال، آمار و احتمالات، کامپیوتر، صنایع غذایی، کشاورزی، دامپروری، هنر، فناوری اطلاعات، صنعت، مدیریت، حسابداري، نقشه برداری، اینترنت، نرم افزار، مکانیک، عمران، معماری، پایان نامه، گردشگری و توریست، روانشناسی و علوم تربیتی، حمل و نقل ، محیط زیست، جامعه شناسی، مذهبی، انرژی، رسانه، عمومی، پزشکی و سلامت، گزارش کار آزمایشگاه، هندبوک، حل المسائل، حقوق، ،
:: برچسب‌ها: بانک پروژه و پایان نامه, دانلود پروژه, خرید پایان نامه, خرید پروژه, خرید مقاله, خرید طرح توجیهی, بانک پایان نامه, بانک پروژه, بانک مقاله, بانک طرح توجیهی, خرید اینترنتی مقاله, خرید اینترنتی پایان نامه, خرید اینترنتی پروژه, خرید اینترنتی طرح توجیهی,
تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1398 | |

دانلود طرح توجیهی تولید پودر تخم مرغ



دانلود طرح توجیهی تولید پودر تخم مرغ

چکیده طرح : تخم مرغ منبع بسیار خوب ید و فسفرست که ید برای ساخت هورمون تیروئیدی و فسفر برای رشد بهتر و سلامتی استخوان های بدن لازم است. تخم مرغ منبع خوبی از پروتئین، ویتامین ها و املاح ضروریست و می تواند به عنوان یک ماده غذایی مهم در برنامه غذایی افراد وجود داشته باشد. نیازهای تغذی های افراد بر حسب جنس و سنشان ۷ کالری انرژی متفاوت است. ارزش انرژی زایی تخم مرغ: یک عدد تخم مرغ متوسط ۶ دارد و مصرف روزانه یک عدد تخم مرغ، ۳ درصد نیاز انرژی یک مرد بالغ و ۴ درصد نیاز انرژی یک زن بالغ را تامین می کند. پروتئین: تخم مرغ منبع بسیار غنی پروتئین است. ارزش بیولوژیکی پروتئین تخم مرغ بسیار بالاست و نسبت به سایر منابع پروتئینی مثل لبنیات، گوشت ها و حبوبات غنی ترست. پروتئین تخم مرغ دارای تمامی اسید آمینه های ضروری برای سلامتی بدن است. بنابراین مصرف تخ ممرغ با سایر مواد غذایی از نظر پروتئینی فقیر هستند مانند نان، برنج و غلات.

صنعت فرآوری تخم مرغ پیشرفتهای شگرفی را شاهد بوده است. امروزه با توجه به صنعتی شدن و تخصصی شدن امور تولید، فر آوری تخم مرغ جهت صنایع غذایی نیز رونق خاصی یافته است. تولید پودر تخم مرغ کامل، پودر سفیده، پودر زرده ، زرده مایع، سفیده مایع و تخم مرغ کامل مایع پاستوریزه با کاربری های خاص خود جایگاه ویژه ای یافته است. با توجه به امکان انتقال بیماری سالمونلا از طریق تخم مرغ به انسان و با توجه به گستردگی خانواده میکروبی آن که گسترده ترین خانواده میکروبی درجهان است، پاستوریزاسیون تخم مرغ جایگاه ویژه ای می یابد. در گذشته کارخانجات صنایع غذایی تخم مرغ را بطریق غیر بهداشتی شکسته که حتی اگر خود تخم مرغ سالم و عاری از بیماری سالمونلا بود بدلیل تماس با پوسته های کثیف و گاه آلوده با مدفوع تخم مرغ می توانست باعث آلودگی تخم مرغ مورد مصرف گردد. اما اکنون با استفاده از تکنولوژی تخم مرغ مایع پاستوریزه می توان تخم مرغ مورد نیاز را کاملا بهداشتی تهیه نمود.

فهرست:

 

 

  • خلاصه گزارش
  • معرفی محصول
  • نام و کد آیسیک محصول
  • شماره تعرفه گمرکی
  • شرایط واردات
  • بررسی و ارائه استاندارد (ملی یا بین المللی)
  • بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول
  • توضیح موارد مصرف و کاربرد
  • بررسی کالاهای جایگزینی و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول
  • اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز
  • کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول
  • شرایط صادرات
  • وضعیت عرضه و تقاضا
  • بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولیدات از آغاز برنامه سوم تا کنون و محل واحدها و تعداد آنها و سطح تکنول وژی واحدهای موجود، ظرفیت اسمی، ظرفیت عملی، علل عدم بهره برداری کامل از ظرفیت ها، نام کشورها و شرکت های سازنده ماشین آلات مورد استفاده در تولید محصول
  • بررسی وضعیت طرح های جدید و طرح های توسعه در دست اجرا ( از نظر تعداد ، ظرفیت، محل اجرا، میزان پیشرفت فیزیکی و سطح تکنولو ژی آنها و سرمایه گذاری های انجام شده اعم از ارزی و ریالی و مابقی مورد نیاز)
  • بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا پایان سال ( چقدر از کجا)
  • بررسی روند مصرف از آغاز برنامه
  • بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم تا پایان سال و امکان توسعه آن
  • بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم
  • بررسی اجمالی تکنولوژی و روش های تولید و عرضه محصول در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها
  • تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی تکنولوژی های مرسوم در فرآیند تولید محصول
  • بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت به تفکیک و اینترنت و UNIDO ، ریالی و ارزی ( با استفاده از اطلاعات واحدهای موچود، در دست اجراء بانک های اطلاعاتی جهانی، شرکت های فروشنده تکنولوژی و تجهیزات و … )
  • اطلاعات مربوط به سرمایه ثابت طرح
  • هزینه های زمین
  • هزینه های محوطه سازی
  • هزینه های ساختمان
  • هزینه ماشین آلات و تجهیزات خط تولید
  • هزینه های تاسیسات
  • هزینه های وسائط نقلیه
  • هزینه لوازم اداری و خدماتی
  • هزینه های قبل از بهره برداری
  • جمع هزینه های ثابت سرمایه گذاری
  • سرمایه در گردش مورد نیاز طرح
  • کل سرمایه مورد نیاز طرح
  • تأمین منابع مالی طرح
  • هزینه های سالیانه
  • هزینه مواد اولیه
  • هزینه نیروی انسانی
  • هزینه های سوخت و انرژی مصرفی
  • تعمیر و نگهداری
  • استهلاک
  • هزینه های سالیانه تولید
  • شاخص های اقتصادی
  • میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تامین آن از خارج یا داخل کشور قیمت ارزی و ریالی آن و بررسی تحولات اساسی در روند تامین اقلام عمده مورد نیاز در گذشته و آینده
  • پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح
  • وضعیت تامین نیروی انسانی و تعداد اشتغال
  • بررسی و تعیین میزان تامین آب ، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی (راه راه آهن – فرودگاه بندر …) و چگونگی امکان تامین آنها در منطقه مناسب برای اجرای طرح وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی
  • تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحدهای جدید

...

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 54

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی, دانلود طرح توجیهی تولید پودر تخم مرغ, دانلود طرح کارآفرینی, دانلود پروژه کارآفرینی, دانلود پروژه کارآفرینی تولید پودر تخم مرغ, طرح توجیهی, طرح توجیهی تولید پودر تخم مرغ, طرح کارآفرینی,
تاريخ : چهار شنبه 7 فروردين 1392 | |

دانلود طرح توجیهی بسته بندی خرما



دانلود طرح توجیهی بسته بندی خرما

چکیده طرح: درخت خرما درميان ساكنين مناطق خرما خيز ، درخت روزي وبركت ناميده شده وبخش اعظم انرژي مورد نياز آنان را تامين مي كند. بعلاوه ، در ميان ساكنين ساير نواحي نيز به عنوان يك ماده غذايي خوشمزه وانرژي زا ، علاقمندان بسياري دارد. با عنايت به تركيبات اصلي خرما،خصوصا ميزان مواد قندي آن كه بطور متوسط بين 75 تا80 درصد مي باشد،به ارزش غذايي آن بيشتر پي مي بريم . هر100 گرم خرما(قسمت خوراكي ميوه)،حدود248 تا252 كالري انرژي توليد مي نمايد. مقايسه كالري توليدي اين ميوه باساير ميوه هاي تازه ، پتانسيل بالاي آن رانشان ميدهد ،بطوريكه مي توان آنرا باميوه هاي خيلي شيرين وخشك همچون مويز وكشمش بيدانه مقايسه نمود. موادمعدني موجود درقسمت گوشتي خرما عمدتاشامل پتاسيم، منگنز، آهن، كلسيم، سيليس و… بوده كه نسبت وميزان آنها بسته به ارقام مختلف ،متفاوت است.با اين وجود، خرما منبع مهمي براي تامين ويتامين بشمار نرفته و تنها برخي از انواع ويتامين ،شامل ويتامين هاي, A B2 وB6 را دارا مي باشد.

  • موضوع طرح : بسته بندي خـرما
  • ظرفيت : پنج هزار تن در سال
  • محل اجراي طرح : قابل اجرا در سراسر كشور بويژه استان‌هاي جنوبي
  • سرمايه گذاري كـل: 5/2494 ميليون ريال
  • سهم آورده متقاضي: 5/254 ميليون ريال
  • سهم تسهيلات: 2240 ميليون ريال
  • ميزان اشتغالزايي : 27 نفر
  • دوره بازگشـت سرمايه: ده ماه

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) و PDF
تعداد صفحات: 109

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، کشاورزی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی, دانلود طرح توجیهی بسته بندی خرما, دانلود طرح کارآفرینی, طرح توجیهی, طرح توجیهی بسته بندی خرما, طرح کارآفرینی,
تاريخ : سه شنبه 6 فروردين 1392 | |

دانلود طرح توجیهی بسته بندی سبزیجات و صیفی جات



دانلود طرح توجیهی بسته بندی سبزیجات و صیفی جات

چکیده طرح : بسته‌بندي به عنوان يك ابزار كارآمد سالهاست كه مورد نظر كارشناسان علم بازاريابي قرار گرفته است. استفاده از انواع مختلف بسته بندي ضمن اينكه قابليت نگهداري بهتري را به كالا مي‌بخشد در كسب سهم بالاتري از بازار براي كالاي مورد نظر نيز مؤثر است. نظريه پردازان بازاريابي ، دو نقش مهم براي بسته بندي متصور هستند كه عبارتند از نقش Protective و نقش Promotive . چنانكه از واژه به كار گرفته شده براي اين نقش ها نيز برمي‌ايد نقش نخست به وجه نگهداري و دوام حاصل از بسته بندي و نقش دوم به جنبه آگاهي دهنده و پيش برنده بسته بندي اشاره دارد. تغيير روش زندگي افراد جامعه و گرايش به زندگي ماشيني از يكسو و اشتغال بانوان در خارج از خانه از ديگر سو موجب پيدايش نيازهاي جديدي گشته است كه پيش از اين توسط خود خانواده تامين مي‌شد. استفاده از كالاهاي آماده طبخ از جمله اين نيازهاي نو است. تمايل به استفاده از سبزيجات فرآوري و بسته بندي شده نيز در زمره اين نيازها قرار مي‌گيرد كه با ارضاي آن استفاده از سبزيجات تازه نيازي به صرف وقت براي شستشو، آماده سازي و ضدعفوني در محل مصرف نخواهد داشت.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) و PDF
تعداد صفحات: 45

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، کشاورزی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی, دانلود طرح توجیهی بسته بندی سبزیجات, دانلود طرح توجیهی بسته بندی سبزیجات و صیفی جات, دانلود طرح کارآفرینی, طرح بسته بندی سبزیجات, طرح توجیهی, طرح توجیهی بسته بندی سبزیجات, طرح کارآفرینی,
تاريخ : سه شنبه 6 فروردين 1392 | |

دانلود طرح توجیهی رب گوجه فرنگی



دانلود طرح توجیهی رب گوجه فرنگی

چکیده طرح: رب گوجه فرنگی از فرآورده های غذایی تبدیلی است که به عنوان عصاره گوجه فرنگی حاوی حجم زیادی از خواص یاد شده از گوجه فرنگی می باشد که به عنوان چاشنی در بیشتر غذاها مصرف می شود و طعم دهنده و رنگ دهنده ای منحصر به فرد می باشد .در گذشته ای نچندان دور هر کسی رب مورد مصرف خود را به صورت سنتی در منزل طبخ می نمود. در این روش سنتی گوجه ها را شسته و به مدت یک روز در آب خیس نموده و خورد می کنند و بعد از مدتی تحت فشار قرار داده تا آب گوجه فرنگی خارج شود سپس آن را در صافی ریخته تا آب گوجه فرنگی را از تفاله آن جدا کنند .پس از این مرحله آب صاف شده گوجه فرنگی را جوشانده تا غلیظ شود و رب گوجه فرنگی حاصل گردد و در ظروف سفالی و یا شیشه ای نگهداری کنند.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) و PDF
تعداد صفحات: 33

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی, دانلود طرح توجیهی رب گوجه فرنگی, دانلود طرح کارآفرینی, طرح توجیهی, طرح توجیهی رب گوجه فرنگی, طرح تولید رب گوجه فرنگی, طرح کارآفرینی, طرح کارآفرینی تولید رب گوجه فرنگی,
تاريخ : دو شنبه 5 فروردين 1392 | |

دانلود طرح توجیهی بسته بندی محصولات کشاورزی



دانلود طرح توجیهی بسته بندی محصولات کشاورزی و گلخانه ای

چکیده طرح:

با توجه به محبوبیت روز افزون کشت و کار گلخانه ای در کشورمان و اهمیت صادرات این محصولات به کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه، نیاز به دقت در برداشت و بسته بندی محصولات گلخانه ای حائز اهمیت است. در یک گلخانه مکانیزه با تجهیزات مناسب و مدرن می توان حداقل 10 ماه در طول سال به تولید رسید که با یک برنامه ریزی مناسب می توان مراحل پس از برداشت را نیز بصورت مکانیزه انجام داد. امید است که این مقاله بتواند در این راستا کمکی به کشاورزان عزیز و زحمتکش کشورمان باشد.

...

 

 

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) و PDF
تعداد صفحات: 23

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، صنایع غذایی، کشاورزی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی, دانلود طرح توجیهی بسته بندی محصولات کشاورزی و گلخانه ای, دانلود طرح توجیهی بسته بندی محصولات گلخانه ای, دانلود طرح کارآفرینی, طرح بسته بندی محصولات گلخانه ای, طرح توجیهی, طرح توجیهی بسته بندی محصولات کشاورزی, طرح توجیهی بسته بندی محصولات گلخانه ای, کارآفرینی,
تاريخ : دو شنبه 5 فروردين 1392 | |

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در یک شرکت



گزارش کارآموزی حسابداری در یک شرکت تولید مواد غذایی

چکیده گزارش : از آنجائی که امور مالی و حسابداری در کلیه شرکتها ، موسسات ، و هر منبعی که در آن امور اقتصادی صورت م ی گیرد دارای اهمیت بسیار بالایی بوده و یکی ار ارکان مهم و حساس یک موسسه اقتصادی م ی باشد و فرآهم کردن اطلاعات مالی منسجم و به هن گام سازمانها و موس سات اقتصادی را میتوان یکی از مهم ترین اهداف سیستم حسابداری مالی تلقی کرد . این گروه از اطلاعات ، مجموعه ی عملیات سازمانها و موسسات یاد شده را در قالب شاخص های کمی بیان م ی کند و زمینه های لازم را برای کنترل و برنامه ریزی های مدیریت مهیا می سازد . بنا به همین موضوع ، گزارش و عنوان کار آموز ی ، مربوط به امور مالی و حسابداری انتخاب ، بررسی و تهیه گردیده است . این گزارش حاصل تلا ش و امور انجام گرفته در مدت کار آموزی در یک شرکت تولیدی مواد غذایی است که بصورت خلاصه و در چندین بخش که شامل :

۱ – معرفی شرکت محل کارآموزی ۲- معرفی نرم افزارها و سخت افزارهای موجود در مجموعه ۳- معرفی نرم افزارهای استفاده شده در مدت کار آموزی به صورت خلا صه ۴- کارها و مسئولیت های واگذار شده و انجام گرفته در مدت کار آموزی ، به تحریر درآمده تا گوشه ای ا ز فعالیتهای مال ی و حسابداری و کارها و مسئولی ت های واگذار شده ، انجام گرفته در آن را نشان داده

باشیم و نهایتا نیز آشنا شدن با مسائل و امور حسابداری در چندین بحث مختلف از جمله حسابداری ، خزانه داری ،انبارداری ، حقوق و دستمزد ، که امیداست این مطالب یادگاری و پایه ای باشد جهت اهداف آینده اینجانب ، زیرا که ما به بهترین ها می اندیشیم و همانا به وجود آمد آن چرا که قبلاً به آن اندیشیده بودیم و به وجود خواهد آمد ، آن چرا که حال به آن می اندیشیم .

فهرست :

 

 

  • فصل اول : معرفی شرکت
  • تاریخچه فعالیت شرکت
  • کلیات
  • فعالیت اصلی شرکت
  • محصولات و برندهای شرکت
  • چارت سازمانی شرکت
  • فعالیتهای کامپیوتری شرکت
  • نرم افزارها و سخت افزارهای مورد استفاده
  • انواع نرم افزارهای مورد استفاده
  • انواع سخت افزارهای مورد استفاده
  • توضیح و معرفی نرم افزارها
  • سیستم نرم افزاری حسابداری
  • سیستم نرم افزاری انبار و حسابداری انبار
  • سیستم نرم افزاری حقوق و دستمزد
  • سیستم نرم افزاری خزانه
  • فصل دوم : فعالیتهای واگذار شده
  • امور و نحوه ی انجام فعالیتهای واگذار شده
  • زمانبندی جهت انجام امور
  • فصل سوم : شرح تفصیلی آموخته ها
  • نرم افزار حسابداری
  • نرم افزار انبارداری وحسابداری انبار
  • نرم افزار خزانه و حسابداری خزانه
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • نتیجه گیری
  • انتقادات و پیشنهادات
  • ضمائم
  • منابع و ماخذ

فهرست اشکال و تصاویر :

 

 

  • نمای داخلی شرکت
  • آرم شرکت
  • برند محصولات شرکت
  • چارت سازمانی شماره شرکت
  • چارت سارمانی شماره شرکت
  • آدرس و صفحه سایت شرکت
  • نمونه ای از نرم افزارهای کاربردی
  • منوی صفحه اصلی نرم افزار حسابداری
  • منوی صفحه اصلی نرم افزار انبار و حسابداری انبار
  • سیستم انبار در یک چارت
  • منوی صفحه اصلی نرم افزار حقوق و دستمز
  • منوی صفحه اصلی نرم افزار خزانه داری
  • پروسه ارتباط سیستم خزانه با سایر سیستمها
  • پروسه خرید
  • پروسه فروش شرکت
  • پروسه تولید شرکت
  • پروسه تنخواه
  • نمودار فرآیند
  • گواهینامه کاربری سیستم حسابداری
  • نمونه کدینگ حسابهای کل و معین
  • گواهینامه کاربری سیستم انبار و حسابداری انبار
  • نمونه رسید خرید انبار و مصرف مرکز و اسناد حسابداری انبار خرید و مصرف
  • منوی پرداخت در خزانه و نمونه سند پرداخت چک
  • منوی دریافت در خزانه داری
  • نمونه رسید دریافت در خزانه داری
  • منوی تغییر مدت اسناد پرداختنی در خزانه داری
  • منوی دریافت صورتخلاصه تنخواه در خزانه خزانه داری
  • منوی مرور خزانه داری و دریافت گزارشات
  • منوی عملیات پایان سال در خزانه داری
  • گواهینامه کاربری سیستم حقوق و دستمزد
  • منوی صفحه اصلی نرم افزار حضور و غیاب پالیز افزار
  • نمونه گزارش تکمیل شده کارکرد کارکنان
  • نمونه فرم گزارش استخدامی کارکنان با توضیحات
  • منوی ثبت اطلاعات پرسنلی در سیستم حقوق و دستمزد
  • منوی ثبت و صدور حکم کارگزینی در سیستم حقوق و دستمزد
  • منوی ثبت کارکرد ماهانه پرسنل در سیستم حقوق و دستمزد
  • نمونه گزارشات لیست بیمه کارکنان
  • منوی صدور سند حسابداری در سیستم حقوق و دستمزد
  • نمونه سند حقوق و دستمزد صادره شده

...

 

 

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 86

 

 

 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: گزارش کارآموزی، صنایع غذایی، حسابداري، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی حسابداری, دانلود گزارش کارآموزی حسابداری PDF, دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت خصوصی, دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در یک شرکت تولیدی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی حسابداری, گزارش کارآموزی حسابداری PDF,
تاريخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391 | |